Med uppdrag att effektivisera medlemsadministrationen

Fremia välkomnar Camilla van Eelen som ny medlemsadministratör. Med över tjugo års erfarenhet av administrativt arbete inom partsvärlden, blir hennes fokus på Fremia att utveckla och effektivisera medlemsservice och administration.

Välkommen Camilla, hur kommer det sig att du sökte dig till Fremia?

– Jag lockades av att kliva in i en organisation som fortfarande är relativt ny. När jag kom i kontakt med Fremia fick jag känslan av att organisationen har ett stort utvecklingsfokus och vill göra skillnad för sina medlemmar.

Var kommer du senast ifrån?

– Jag har lång erfarenhet av medlemsadministration från fackförbundet Naturvetarna. Där ansvarade jag för medlemsservice och CRM. Jag har jobbat både med service och utveckling av system.

Vad innebär din roll som medlemsadministratör på Fremia?

– Att ge service till våra medlemmar och ge internt stöd till mina kollegor. Jag vill effektivisera processerna kring vår medlemsadministration. Genom mina tidigare erfarenheter vill jag också bidra med kunskap och utveckling av de system som vi arbetar i.

Hur skulle du beskriva Fremia som arbetsplats?

– Det är en väldigt välkomnande arbetsplats med familjär stämning. Det märks att man trivs med att jobba på Fremia och det uppskattar jag verkligen, det är viktigt att ha kul på jobbet.