För att anmäla dig eller andra i din organisation till en utbildning eller evenemang, behöver du vara inloggad och ha rollen webbadministrör eller webbanvändare.
När du är inloggad klickar du på Anmälan-knappen och väljer dig själv och/eller andra deltagare vid din organisation i listan.
Hittar du inte en deltagare i listan?
Då kan du alltid lägga till den personen genom att ange uppgifterna i formuläret. Den du lägger till får rollen kursdeltagare, och kan logga in för att hantera sina egna uppgifter, se och avboka utbildningar, hämta utbildningsmaterial och utbildningsintyg. Hen kan inte anmäla sig till en utbildning, eller se något annat inloggat innehåll.
Personen du lägger till kommer att få ett mejl om att hen kan sätta ett lösenord för att logga in på fremia.se, samt en bekräftelse på anmälan till utbildningen. Om länken för lösenord inte fungerar, kan hen använda Glömt lösenord-funktionen på inloggningssidan (länken har en tidsgräns).
Behöver du hjälp med din anmälan? Mejla utbildning@fremia.se.